Přihlásit
0 Kč
Košík je prázdný.

Reklamace

Postup reklamace

Mrzí nás, pokud se něco pokazilo! Uděláme vše pro to, abychom reklamaci vyřídili co nejrychleji a k vaší spokojenosti.

Jak postupovat při reklamaci:

  1. Kontaktujte nás

    • Napište nám e-mail na: obchod@vcelahataj.cz

    • Do zprávy uveďte:

      • číslo objednávky

      • popis závady / důvod reklamace

      • vaše jméno a kontakt

      • ideálně přiložte i fotografii vadného zboží

  2. Počkejte na potvrzení

    • Ozveme se vám do 2 pracovních dnů s dalším postupem a případnou adresou pro zaslání reklamovaného zboží.

  3. Zašlete zboží zpět

    • Pokud bude nutné zboží vrátit, pošlete jej prosím v původním (nebo jiném vhodném) obalu na adresu, kterou vám sdělíme.

    • Přiložte kopii faktury nebo jiný doklad o koupi.

  4. Vyřízení reklamace

    • Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží, zpravidla ale mnohem dříve.

    • O výsledku vás budeme informovat e-mailem.

Reklamaci můžete uplatnit:

  • v případě výrobní vady

  • pokud zboží dorazilo poškozené

  • pokud neodpovídá popisu nebo je nefunkční

Na výrobky se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

 


Vrácení zboží do 14 dnů

Nakoupili jste u nás a zboží nesplnilo vaše očekávání? Nevadí – do 14 dnů od doručení máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.

Jak vrátit zboží:

  1. Informujte nás o odstoupení

    • Napište nám e-mail na: obchod@vcelahataj.cz

    • Uveďte:

      • číslo objednávky

      • že si přejete odstoupit od kupní smlouvy

      • vaše jméno a kontakt

  2. Zboží zašlete zpět

    • Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy odešlete zboží zpět na adresu, kterou vám potvrdíme v e-mailu.

    • Zboží zašlete nepoškozené, nejlépe v původním obalu.

    • Náklady na zpětné zaslání hradí zákazník.

  3. Vrácení peněz

    • Peníze vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží (nebo dokladu o jeho odeslání).

    • Peníze vám pošleme stejným způsobem, jakým byla provedena platba, pokud se nedohodneme jinak.


Důležité informace:

  • Vrácené zboží nesmí být poškozené ani jevit známky používání nad rámec běžného vyzkoušení.

  • Nelze vracet zboží vyrobené na zakázku nebo upravené na přání zákazníka.